2012. április 15., vasárnap

április 15

Na, figyeljetek pupákok, az élelemszerzés ebben a lakásban nem amatőröknek való, könnyű munka, hanem kőkemény, szinte életveszélyes feladat. Én ebben lassan nagymesteri fokozatot tudnék szerezni, olyan profivá értem az elmúlt küzdelmes évek alatt.
Na persze nem dicsekvésből mondom, mert sajnos a szükség kényszerített, hogy ilyen tapasztalatokra tegyek szert, de végül is már nem bánom, hiszen már olyan tudással rendelkezem a mancsom kisujjában is, amivel csak a nehézsúlyú, tépettfülű, kukázó utcamacskák rendelkeznek.

Persze én nem hiszek a direkt erőszakban, én inkább a gyengéd lelki terrorban hiszek.

A múltkor például az alábbi módszer (szerintem elég egyértelmű, nem kell elmagyaráznom) alkalmazásával sikerült két darab porcogót, és 3 nagy falat husit kinéznem szó szerint a szájából.

Okuljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése