2012. július 21., szombat

július 21

A szobamacskák királya vagyok, az emberidomárok etalonja,az összes titkok tudója. Akkora király vagyok, hogy arra nincs szó, az évek során megszerzett tapasztalat és gyakorlat minden nap meghozza az eredményét. Ez a jelenlegi idomítottam egyszerűen odavan értem, már több, mint 8 éve áll a szolgálatomban, és ugyanúgy imád és a talpam csókolgatja, mint a 2. héten. Úgy emlékszem, az első héten még le akart passzolni vidékre, de a 2. héten már a rabom volt. Na ezt csinálja utánam, aki tudja. Az alábbi képek híven tükrözik zsenialitásomat, amivel már tööb, mint 8 éve az igámban tudom tartani és az egész élete körülöttem (na jó, meg Vince körül is, de nyilván nem annyira) forog, és még nem is bánja, sőt! Na, enjoy, így kell ezt csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése