2013. május 30., csütörtök

május 30

Hát azért ami sok, az sok!!
Azért egy szobacicának is van önérzete, amit Ez itt, aki azt állítja és bizonygatja itt nekem nap mint nap, hogy szeret és imád, szóval amit Ő páros lábbal tipor!
Legutóbb erre a csúfságra kényszerített, csatolom a képeket, mert beszélni róla még nem igazán tudok. Vince azt mondja, hogy mindez az én hibám, mert ő úgy döntött, hogy nem hagyja magát és ellenállt, és ha valamit a Vince nem akar, akkor be tud ám feszülni és akkor kő kövön nem marad.
Én meg mivel áldott jó szívem van, és mert ugye kissé naiv is vagyok, szóval mire észbe kaptam és rájöttem, hogy mit művel velem, már késő volt.
Mikor végzett velem, nagyon nevetett, és azt mondta, hogy a munkahelyén a kollégáinak nagyon fognak a képek tetszeni, mert hogy ez most nagyon menő, és a többi hülye macskamániás is így alázza le a többi szerencsétlen sorstársamat nap mint nap, és hogy még rosszabb legyen, felrakják a netre, hogy a többi macskás idióta is tudjon röhögni a szégyen szomorú képein.
Ekkor esett le, hogy azért alázott meg ilyen boldogan a macskamivoltom- és önérzetemben, hogy a kedvére tegyen pár hozzá hasonlóan ördögien gonosz kétlábú véglénynek.
Nem tudom, hogy mi többet mondhatnék, azóta nem bírok vele beszélni, és az, hogy most a vállán aludtam kb. egy órát csak a rafináltan megkomponált, mesterien kiművelt bosszútervem része, és csak a felületes külső szemlélő számára tűnik úgy, hogy minden rendben közöttünk.
Na de beszéljenek a képek, mert önmagukért fognak beszélni. Aki csatlakozna a mestertervhez, privátban írjon és megbeszéljük a részleteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése