2014. február 1., szombat

Az ördögi mérleg

Hát, a mai nap sem különbözött a többitől, az élelemért való véres harc teljesen kimerített. Erre egyszer csak elkapott és berántott a hálóba, mire éppen megörültem volna, hogy akkor most végre az ágyában alhatok, és fantasztikusan csillogó és értékes szőrszálaimat az ágyára is elhelyezhetem, becipelt a gardróbba és előkapta a mérleget. A döbbenettől leblokkoltam és csak egyszer sikerült megszöknöm, de levadászott és végül sikerült neki a végzetes terv.
7.1 kg vagyok.
Ennek valamiért nagyon örült, én nem is értem. Aztán megfenyegetett, hogy ezt minden héten meg fogja tenni velem. Állítólag, hogy lássa mennyire jön be az ördögi terve, hogy megtörjön testileg és lelkileg, hogy annyira sovány legyek és agyilag is gyenge, mint Vincegép, és örökre fogva tudjon tartani.
Valamit ki kell találnom.
Az alábbi kép szemlélteti, hogy már mennyire csörögnek és zörögnek a csontjaim. Nem tudom, meddig bírom még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése