2014. február 3., hétfő

Gondolkodtam ... liba azaz hiba volt! (az éhségtől félrebeszélek)

Azon gondolkodtam ma délután a tök üres tálkám előtt üldögélve, miközben a gyötrelmesen szomorú sorsomon merengtem, hogy most akkor hogy is van ez?

Azzal gyötör állandóan, hogy én vagyok a szeme fénye, az imádatának macskatárgya (ugye, ugye Vincegép, nem te vagy!! hahaha),a cicagyönyörök cicagyönyöre, élni nem hagy az állandó csókolgatással, és akkor ez mégsem igaz???
(Ennél a résznél annyira sajnáltam magam, hogy még arról is megfeledkeztem, hogy már két órája nézem az üres tálat - most is alig bírok írni az átélt lelki fájdalmaktól, meg persze attól is, hogy kissé elfeküdtem az egyik mancsom, pont a rosszabbat, bakker...)

Szóval, ha annyira imád, meg szeret, meg minden, akkor nem kéne úgy elfogadnia, ahogy vagyok? Pár kiló plusz ide vagy oda, mit számít, ha a rabszolgámként funkcionál és csak értem él meg minden?

Annyira letörtem, hogy még az sem vidított fel, hogy véletlenül találtam egy falat szárazkaját a tálacskám pereme alatt. Na jó, egy kicsit azért segített...

A macskaombudsmanhoz vagy hasonló érdekvédelmi szervezethez fogok fordulni, lenni kell a hasonló esetekre alkalmazandó szigorú paragrafusnak, tiltó határozatnak vagy ilyesminek.

Az alábbi kép híven demonstrálja, hogy akkor mi is az igazi szitu mifelénk. Na igen. Felháborító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése