2014. március 5., szerda

Győzelem!

Tihihi hihi! Azt hiszi ez a csekély értelmű kétlábú, hogy egy ilyen testet mint az enyém rabigába hajthat, hogy bármire rákényszeríthet! Na haj! Most megtanulta a leckét!

Így jár az, aki azelőtt akar bármit is tőlem, mielőtt a vacsora adagomat megkaptam volna!

Merthogy megjött végre, én szóltam hogy éhes vagyok, mire ő pimaszkodott, hogy ezen nagyon meg van lepődve, aztán meg berángatott a gardróbba, hogy lemázsáljon. Na de nem tudta, hogy kivel kezd ki, meg hogy mikor ( vacsora előtt semmiképpen sem, az mindenesetre világos lett most).

Kb. ötször próbált rávarázsolni a mérlegre, de hiába, a kijelző csak két db nagy E betűt mutatott neki. Mondtam, nézze meg, már annyira elfogytam, hogy a mérleg sem érzékel.

Hát, nem vette be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése