2011. április 7., csütörtök

április 07


Hűha, hűha! Baj van.

Ma reggel csak úgy by the way közölte velem, hogy jövő hétfőn megyünk a dokihoz. Nézek rá nagy szemekkel, mert úgy meglepődtem, hogy a reggelim is majdnem kiesett a számból, de ő csak mondja tovább, hogy már olyan kövér vagyok ( én??? én??? kövér???) na itt ki is esett a falat a számból, szóval, hogy olyan kövér vagyok, hogy már többen megszólták. Hogy biztos túletet, meg hogy beteg vagyok, meg ilyenek. Hát kikérem magamnak, teljesen jól vagyok. Na jó, már nem igen érem el a fenekem a nyelvemmel, dehát ez most rajtam kívűl kit zavar?

Asszem idegileg összeroppanok, utálom a dokikat. Megnézném én őket, nekik hogy esne ha valaki csak úgy a fenekükbe toszna egy bazi nagy hőmérőt. Na jó, megpróbálom elterelni a gondolataimat, mosakszom egy kicsit, az mindig megnyugtat ... vagy kaparom kicsit a kanapé oldalát. Igen, igen, ez biztos fel fogja dobni a hangulatom, tihihihihi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése