2011. április 12., kedd

április 12


Hát nem túl bíztató a helyzet, ma például alig kaptam reggelit, pár szem szárazat rakott elém, és hirtelen külön eszek a Vincétől. Amit meg otthagytam a tálban, azt azon nyomban elvette! Ez eddig nem volt!

Komolyan mondom, kész vagyok. Tegnap este is kizárta Vincét a konyhába, aztán elővett egy botot amin egy sípoló játék függött és azt lobálta az orrom előtt. Mivel macska vagyok, nem hülye, így beleegyeztem, hogy akkor pár percig azt csináljam, amit az emberek a macskáktól elvárnak, gondoltam utána ad rendesen enni. Szóval próbáltam elkapni a sípoló cuccot, párszor utána nyúltam, aztán elálmosodtam, így várakozó álláspontra heveredtem a kanapén.

De nemhogy kaját nem kaptam, hanem fogta magát és körbekergetett a szobán, az kiabálta, hogy sport Vencel sport kell, kb öt percig futkostunk így, mint az őrültek.

Ma meg telefonált, és megint szomorú lett, állítólag rosszak a leleteim, és hogy meg kell ismételni a vérvételt. Hogy macska aidsem is lehet. Ezt kikérem magamnak, semmiféle macskával nem kerültem közelebbi testi kapcsolatba ezer éve, még akkor sem, amikor az utcán kóboroltam, kivéve persze Manyikát, az igen csinos cicalányt, aki az akkori szomszédunkban lakott, de az egy rövid flört volt és nem hiszem, hogy Manyika rajtam kívűl másra is mancsot vetett volna. Hát legalábbis nagyon remélem ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése