2011. április 11., hétfő

április 10

De most komolyan, milyen gazdi az, amelyik szándékosan kínozza a macskáját? Amióta közölte, hogy megyünk a dokihoz, én mindent megtettem, hogy lebeszéljem róla. 5 percenként a lábához dörgölőztem, sírva kértem, hogy ne tegye ezt velem, aztán mikor semmi sem használt, keményebb eszközökhöz nyúltam, ordítva doromboltam a fülébe, a fején dagasztottam, de semmi. Mintha meg se hallott volna, mosolyogva puszilgatott, hogy életem cicája így úgy, meg így imádlak, úgy imádlak, hát kérem, ezek csak üres szavak, a tettek egészen másról beszélnek! Ráadásul tudja, mennyire utálom, amikor köhincsel, főleg amikor éppen szundikálok, de nem, csak azért is beleköhög a fülembe és nemhogy nem szégyenli magát, de még jól is mulat! Komolyan fontolgatok valami keményebb válaszlépést, csak még alszok egy kicsit, a nagy izgalmakban eléggé kimerültem, meg már kb 10 perce ébren vagyok ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése